استفاده از مکمل بنزین در حالی توسط برخی اپراتورهای جایگاه های سوخت در استان تهران اجباری شده است، که ۲۵۰هزار تومان مبلغ اضافی از رانندگان برای این مکمل ها مطالبه می کنند.کلانشهر: مدتی است، گزارش هایی از اجبار رانندگان به ...